"Sar zaitezte matematikaren munduan, ezagutu,... usaindu, ukitu, daztatu...ez zara inoiz ere ez damutuko".

2010-05-13

Ikasturteak aurki esango digu agur, eta nik espero dut agur eta zorionak batera esatea zuei guztioi; ea ikasgai guztiak gainditzen dituzuen. Baina, ez ahaztu hezkuntza ikasgaiak gainditzea baino gehiago dela eta emaitzak, John Nash-ek dionez, sarri zorizko legearen edo guk kontrola ezin ditzakegun elementuen mepe daudela.
Hala ere, nik uste dut azkenengo ebaluaketako azterketaren emaitza kontrola dezakezuela errez; nahikoa duzue errepasatzea klasean landutako kontzeptu teorikoak eta, ondoren, praktikan ipini, ariketak egin. Klasean erabili dugun material didaktikoa ondorengo loturetan uzten dizuet, beharra izatekotan eskura dezazuen:
Integralak(Teoria)
Integral-Taula
Integral ebatziak
Azaleren kalkulua (ebatzia)
Azterketa eredua C
Azterketa eredua D
Adierazpen grafikoak eta zuzen ukitzailearen buruzko materiala behean duzue, 3.ebaluaketako kontrolerako sartu nuen.

0 comments:

Argitaratu iruzkina

Popular Posts

ESALDIAK

"Problemak kalkuluak egiteko baino pentsarazteko dira"
(Mª Antonia Canals)

Orri-ikustaldiak guztira